♥ Velkommen til min blogg ♥



mandag 19. oktober 2009

gamelt blir nytt...


I helgen har jeg gjort en del

loppisfunn!! :)


Jeg har kjøpt flere forskjellinge messingstaker

som jeg driver å lakkerer...
detter er en av stakene...
FØR

Nå er denne ferdig lakkert

og hengt på veggen i gangen:)

den ble ikke så verst........

ETTER

om jeg så skulle bli lei av den om ikke så lenge,
så er ikke det så farlig... siden den kostet 20 kr... :)
det er så gøy å se hvor fine gammle stygge
messing staker kan bli;)
utrolig hva man kan gjøre med litt spray-lakk! :)


Jeg har også hengt på litt pynt...
jeg elsker slike små pynteting som jeg kan
hende litt hær og litt der! :)
Jeg har flere loppisfunn som ligger til tørk,
skal vise resten når det er klart! ;)

1 kommentar:

  1. Gøy med loppis! Så fin den blei når den vart kvit! :)

    God mandag!

    SvarSlett