♥ Velkommen til min blogg ♥



onsdag 23. september 2009

julekalender-prosjekt...

jeg har fått ett gamelt vindu av pappa som jeg skal lage
julekalender av til Marcus...
Jeg har fjernet alle glassene (som tok sin tid! det satt godt fast)
så har jeg malt vinduet hvitt og satt i hønsenetting..
jeg skal henge pakkene i hønsenettingen...


jeg er ikke helt sikker på om jeg skal sy poser for å ha pakkene i,
eller om jeg skal bruke innpakningspapir...
jeg må også finne på noe som jeg kan henge på vinduet
for å pynte det opp når pakkene forsvinner.


jeg har noen ideer, men jeg vet ikke hva det blir til:)
så det er godt jeg har litt tid på meg;)
akurat nå henger vindet på stue med en krans på;)

1 kommentar:

  1. Gamle vinduer er så koselige! Og litt herlig og da, å tenke på JUL allerede nå!! Hihi ;O)

    Hilsen Liv

    SvarSlett