♥ Velkommen til min blogg ♥



fredag 21. august 2009

I hagen

God kveld!:)
da har jeg vært ute i hagen å knipset noen bilder;)
dette er den nye sandkassen til lillegutt;) far i husen som har
laget denne;) det ble jo så fint!! gelenderet er en miniutagve av huset`s..
benken har også kjære sambo laget! :) den også er i mini utgave...
perfekt får vår lille prins på litt over 1 1/2 år;)


....Sprossene som er på vinduene våre har sambo laget i sommer til meg!!
gjett om jeg ble fornøyd! har hatt lyst på sprosser
siden vi flytten inn for to år siden... men det koster mye penger
å bestille slike... men det fikset kjære sambo men å lage selv!!;)




SEEE hva jeg har kjøpt meg i dag;) jippi;) har hatt lyst på sån leeenge!
så i kveld har jeg pyntet litt og satt skodden på framsiden av huset;)



Jeg ble fornøyd jeg;)







1 kommentar:

  1. Så søtt!! rægne me d e en stolt litn gutt som leike i hagen no ja!:)

    SvarSlett