♥ Velkommen til min blogg ♥



torsdag 4. juni 2009

"nytt" rom til lillegutt:)





Nå er jeg endelig ferdig med å pusseopp rommet til Marcus:)


jeg ble veldig fornøyd! det ble lyst og fint!


Jeg har malt alt på rommet, vinduskarm, tak, lister og vegger...




jeg har sydd nye gardiner til rommet, Lyseblått;)














lillegutt har også fått seg nytt sengesett i anledningen nytt rom:)


dette var så søtt synes jeg! har også kjøpt teppe


og pute i samme serien:)








Jeg har sydd vimpler som han har over sengen sin, brukte litt


stoffrester som jeg hadde:)







litt andre detaljer fra rommet...


denne serien fra Sia er så søt!! så jeg har kjøpt litt av den for


å pynte på rommet:)












En liten stjernelampe som henger ved sengen..


tallerkenhylla måtte tilbake på veggen igjen:)


Ha en fin dag!! :)




3 kommentarer:

  1. Hei.. Så FINT.. d vart kjæmpefint rom t lillegutten ja.. Anette syns å d vart fint.. ho syns d e så domt at ho ikke kain skriv inn en melding her t dæ... Du e så Flink Elisabeth.. :O)

    SvarSlett
  2. Så fint d vart!:) Å så søte gardina og vimpla!!:) Rægne me lilleguttn søv godt om natta no ja!:)

    SvarSlett