♥ Velkommen til min blogg ♥



torsdag 12. mars 2009

prøvd å vert litt kreativ;)

Nå har jeg begynt å "tagge" i huset mitt... med tilatelse fra sambo;)
hær har jeg skrevet på døren som er i gangen.. det er en stygg gammel dør,
så jeg tenke jeg kunne pynte den opp litt... vart så fint så;)
jeg har skrevet etter en skrift som jeg printet ut fra datan..


Hær har jeg "pyntet" litt på do-døra;)



Malet og skrevet på en liten eske...



skrevet på klesskapet som er på rommet til lillegutt...
vi ska skifte ut disse skapene etterhvert... må si jeg gledet meg til det gitt!!:D



Fikk også lyst til å "pynte" litt på en ramme som lillegutt har på rommet;)







2 kommentarer:

  1. Så fint d vart!!:) skikkeli nøye du, trykka på bildan så dæm vart stor og skrifta va jo til og me da perfekt!;)

    SvarSlett
  2. hehe, takk takk!! ikke helt perfekt, men helt ok!:D

    SvarSlett